CENTAR ZA INFORMACIJU

Imate li pitanja u vezi sa dostavom, zamjenom i povratima, reklamacijom ili veličinama? Odgovorit ćemo na sve njih. Izaberite odgovarajuću karticu i pronađite informaciju koja Vas zanima.

Zamjena u svakoj od prodavaonica Sizeer u Hrvatskoj.

  1. Izaberite prodavaonicu, u kojoj želite zamijeniti robu.
  2. Odite u prodavaonicu s proizvodom i dokazom o kupnji (račun), koji ste primili e-poštom. Sve formalnosti ćete obaviti na licu mjesta.
  3. Ne zaboravite da roba koju zamjenjujete mora biti u nepromijenjenom stanju (s etiketama, bez tragova korištenja), izuzev ako je promjena bila neophodna tijekom potrebnog rukovanja robom (to jest npr. dok ste je probali).
POPIS PRODAVAONICA

Zamjena putem pošiljke

  1. Provjerite je li se veličina ili proizvod za koji želite zamijeniti robu nalazi u aktualnoj ponudi u trgovini e-Sizeer.hr.
  2. Ispunite dokument za zamjenu koji ste primili putem e-mail poruke ili ga preuzmite ovdje.
  3. Pošaljite proizvod uz priloženi dokument na adresu:

    Internet trgovina e-SIZEER
    No Limit (SIZEER) c/o. A2B Express Logistika d.o.o.
    Vukomerička ul. 3E
    HR - 10410 Velika Gorica

    S naznakom: „trgovina e-SIZEER - zamjena”

  4. Nakon što primimo pošiljku, tijekom nekoliko dana (najkasnije u roku od 14 dana) poslat ćemo vam novi proizvod o našem trošku.
  5. Ako odlučite zamijeniti proizvod putem pošte, snosit ćete troškove pošiljke kojom ćete nam vratiti robu.
  6. Za pošiljke kojima nam šaljete proizvode natrag preporučujemo usluge kurirskih tvrtki (zbog sigurnosti pošiljke).
PREUZMITE OBRAZAC

Važno:

Zamjena se robe sastoji od dviju transakcija: jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji proizvoda koji želite zamijeniti i sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda koji želite naručiti umjesto vraćene robe. Dok želite zamijeniti robu za drugu veličinu istog modela, može se dogoditi da veličina koju ste izabrali nije više dostupna. U ovom će se slučaju ostvarit samo jednostrani raskid ugovora. Tada ćemo izvršit povrat sredstava kojima ste platili vraćen proizvod. Sredstva ćemo vratit na način koji ste izabrali u obrascu za povrat robe. Ako ne izjavite u obrascu za povrat jeste li se odlučili za jednostrani raskid ugovora ili za zamjenu robe, ili ne izjavite za koju veličinu želite zamijeniti proizvod, vaš će se povrat kvalificirati kao jednostrani raskid ugovora te ćemo izvršit povrat sredstava za vraćenu robu na način koji ste izabrali u obrascu za povrat.

Besplatni povrat u svakoj od prodavaonica Sizeer u Hrvatskoj.

  1. Sve formalnosti ćete obaviti na licu mjesta. Dovoljno je samo ponijeti sa sobom račun koji ste primili e-poštom i proizvod koji vraćate.
POPIS PRODAVAONICA

Povrat putem pošiljke

  1. Ispunite dokument za povrat koji ste primili putem e-mail poruke ili ga preuzmite ovdje.
  2. Pošaljite robu uz priloženi dokaz kupnje (račun) na adresu ispod:

    Internet trgovina e-SIZEER
    No Limit (SIZEER) c/o. A2B Express Logistika d.o.o.
    Vukomerička ul. 3E
    HR - 10410 Velika Gorica

    S naznakom: „trgovina e-SIZEER - povrat ”

  3. Kupac će svaki put snosit troškove povrata putem pošiljke.
  4. Povrat uplate izvršit ćemo pomoću istih načina plaćanja koje ste uporabili tijekom izvršene transakcije za kupnju. Ako želite primiti povrat novca na bankovni račun, odredite broj bankovnog računa na koji ćemo izvršit uplatu.
  5. Povrat uplate, uključujući troškove dostave proizvoda, izvršit ćemo bez odlaganja, najkasnije u roku od 14 dana od dana jednostranog raskida ugovora o kupoprodaji.
  6. Prilikom povrata samo dijela narudžbe, kupac snosi troškove dostave proizvoda.
PREUZMITE OBRAZAC

2 godine za reklamacije na sizeer.hr

Za sve proizvode koje ste kupili u trgovini e-Sizeer.hr imate prava koja su rezultat odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke u okviru propisanom Zakonom o obveznim odnosima (odgovornost za materijalne nedostatke).

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka na proizvodu u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od primitka proizvoda.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje proizvoda potrošaču.

Reklamacija putem pošiljke

  1. Pripremite pisani zahtjev za reklamaciju. Možete uporabiti obrazac koji ste primili uz pošiljku ili preuzeti obrazac formulara.
  2. Pošaljite proizvod koji je predmet reklamacije uz priloženi obrazac na adresu ispod:

    Internet trgovina e-SIZEER
    No Limit (SIZEER) c/o. A2B Express Logistika d.o.o.
    Vukomerička ul. 3E,
    HR - 10410 Velika Gorica

    S naznakom: „trgovina e-SIZEER - reklamacija”

  3. Razmotrit ćemo vašu reklamaciju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste je podnijeli.
  4. U okviru reklamacije kupac može podnijeti sljedeće zahtjeve: zamjena robe za novu, popravak robe, sniženje cijene, raskid ugovora – ako je nedostatak robe ozbiljan.

Ne zaboravite:

» Dok ispunjavate obrazac za reklamaciju, pošaljite sve neophodne informacije koje su potrebne za razmatranje reklamacije (vaši podaci, opis nedostatka koji ste primijetili, zahtjev koji proističe iz odgovornosti za materijalni nedostatak).
» Ako se odlučite podnijeti reklamaciju putem pošte, snosit ćete troškove slanja pošiljke kojom ćete nam vratiti robu. Ne zaboravite da trgovina ne prima pošiljke koje ste poslali pouzećem.
» Ako je reklamacija priznata, vratit ćemo vam troškove koje ste snosili u vezi sa slanjem robe natrag.
» Na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr dostupna je platforma za internetsko rješavanje sporova između potrošača i trgovaca (tzv. platforma ODR). Ova je platforma web-mjesto koje omogućava potrošačima upoznati se s općim informacijama o načinima rješavanja sporova nastalih u vezi s ugovorima sklopljenim preko Interneta, koji predstavljaju alternativu sudskim postupcima (npr. posredovanje ili arbitraža). Platformom možete također podnijeti pritužbu tijelu za alternativno rješavanje sporova i priložiti odgovarajuće dokumente. MIG S.A. nema obavezu i nema namjeru učestvovati u postupku rješavanja spora od strane arbitražne komisije potrošača.

PREUZMITE OBRAZAC

Besplatna dostava iznad 60€

Kupujte bez troškova slanja! Ako kupite proizvode u Sizeeru za najmanje 60€, ne platite dostavu. U slučaju narudžbi za manje od 60€ troškovi dostave su 4.90€.

Načini plaćanja

Przelewy 24 - omogućavaju plaćanje:

  1. Prijenosom (običnom ili poštanskom uplatnicom, internet bankarstvom)
  2. Kreditnom karticom
  3. Plaćanje pouzećem

Važno:

Ako se odlučite za narudžbu koja se plaća pouzećem, odnosno pri preuzimanju paketa, pripremite točni iznos novca koji trebate uplatiti kuriru. Više volite plaćati karticom? Sada je to moguće. Za vaš komfor uveli smo i opciju bezgotovinskog plaćanja debitnom ili kreditnom karticom.

Kurir

  1. Sizeer surađuje sa kurirskom tvrtkom Overseas Express.
  2. Kuriri dostavljaju pakete radnim danima između 8:00 i 18:00 sati.
  3. U slučaju problema sa dostavom kuriri mogu pokušati telefonski kontaktirati Kupca.
  4. Ako je Kupac kupio nekoliko proizvoda prilikom jedne transakcije, naručena roba mu se može poslati u više od jedne pošiljke.

Besplatna dostava u prodavaonice:

  1. uvijek je besplatna (bez obzira na vrijednost narudžbe),
  2. u trenutku kada je narudžba u cijelosti ili djelomično spremna, obavijestit ćemo Vas o tome putem maila i SMS poruke,
  3. narudžbu isporučenu u prodavaonicu moguće je preuzeti u roku od 7 dana od trenutka kada ste primili poruku.

Kupujete obuću na internetu i ne znate kako izabrati odgovarajuću veličinu? Obavezno uporabite tablicu veličina, koja će Vam olakšat donošenje prave odluke! Odavno znamo da se veličine međusobno razlikuju, a svaki brend ima vlastita pravila po tom pitanju. Zato izmjerite trag Vašeg stopala na papiru pa onda usporedite dimenziju s tablicom veličina konkretne tvrtke. Dimenzije na tablici se prikazuju u centimetrima, te ćete bez problema idealno pogoditi veličinu obuće za sebe ili dijete! Tako ćete izbjeći povrate ili zamjene robe i uživat ćete u uspješnoj kupnji.

Tablice veličina

4 - 6 radnih dana

Standardno vrijeme realizacije narudžbe je od 4 do 6 radnih dana, računajući od dana kada je Kupcu poslana potvrda sklapanja Ugovora o kupoprodaji.

  • Ovisno o izabranom načinu plaćanja

    U slučaju narudžbi plaćenih online (pretplata) trenutkom primitka narudžbe smatra se knjiženje uplate za nju na bankovnom računu. Ovisno o načinu plaćanja koji ste izabrali, to može potrajati od petnaestak minuta / nekoliko sati (kreditna kartica / elektronička uplata) do čak nekoliko dana (obična ili poštanska uplatnica i sl.).

  • Drugi rok dostave

    Ako Vas kurir ne bude našao na datoj adresi dostave, ostavit će obavijest s informacijom o roku ponovnog pokušaja dostave ili s naznakom vremena i mjesta, gdje možete osobno preuzeti paket.

Korisnička podrška Sizeer.hr

Korisnička podrška se može kontaktirati 5 dana u tjednu: od ponedjeljka do petka između 9:00 i 17:00 sati. Cijena telefonskog razgovora je shodna cjeniku telekomunikacijskog operatera telefona s kojeg zovete.

+385 177 76 907
info@sizeer.hr

IZBORNIK - pretražite proizvode po kriterijima:

  • Spol, brend, kategorija, akcija, novo.

PRETRAŽIVAČ - tražite po nazivu / tipu / šifri proizvoda

  • Ako niste zadovoljni rezultatima pretrage, pokušajte promijeniti frazu (npr. umjesto „balerinke“, bolje je upisati „baletanke“),
  • Što je fraza za pretraživač kraća, veća je šansa da ćete pronaći proizvod.

FILTRI

  • Možete suziti rezultate pretrage izborom odlika proizvoda.

Veličine koje se vide na stranicama proizvoda službene su tablice veličina proizvođača.


TABLICE VELIČINA

Dodajte u košaricu

Odaberite svoju veličinu proizvoda i kliknite tipku „U KOŠARICU”.


Minikošarica

Možete provjeriti koji proizvodi se aktualno nalaze u vašoj košarici ako kliknete ikonicu „Vaša košarica“ u gornjem desnom uglu trgovine.