SIZEERCLUB SU 4 JEDNOSTAVNA PRAVILA!
Instalirajte aplikaciju Sizeer i registrirajte se ili prijavite na svoj korisnički račun. Zgrabite extra +50 bodova i kupon 5€ nakupnju iznad 20€ nakon preuzimanja i registracije u aplikaciji.
Više informacija u uvjetima
Svaki 1€ koji ste potrošili u Sizeer je 1 BOD .
BODOVE mijenjate za KUPONE , odnosno za postotne popuste, popuste u vrijednosti od određenog iznosa i nagrade.
Postoje i extra ZADACI , za koje možete primiti dodatne BODOVE i brže osvajati KUPONE.
Aplikaciju SIZEER
pronaći ćete u trgovinama s aplikacijama:
Želite li saznati više? Vidite nove opće uvjete
Imate li više pitanja? Odgovaramo:
Zahvaljujući registraciji u SizeerApp, pratit ćete novosti i promotivne akcije u Sizeer. Steći ćete i pristup ponudama koje su namijenjene isključivo vlasnicima appa. Štoviše, nakon preuzimanja i registracije u aplikaciji, primit ćete extra +50 bodova i kupon od 5€.
Uporabili ste vašu adresu prije kako biste registrirali korisnički račun u SizeerClub ili na sizeer.hr. Sjećamo vas se. Ako dovršite registraciju, spojit ćemo vaše ranije aktivnosti na novom računu.
ZADATCI su vaše dodatne aktivnosti, koje možete, ali ne morate ostvarivati. Ostvarenje ZADATKA su dodatni BODOVI na vašem računu, a što više BODOVA, to ćete brže primiti sljedeće KUPONE na vašem računu.
KUPONI su postotni popusti ili popusti u vrijednosti od određenog iznosa i nagrade. KUPONI odgovaraju broju BODOVA i imaju rok upotrebe.
BODOVI se zbrajaju nakon svake obračunate transakcije u Sizeer. 1€ = 1 bod. Cente uvijek zaokružujemo na najbližu veću vrijednost. Ne zaboravite da možete skupljati bodove i ostvarivanjem ZADATAKA.
Kada kupujete online, vaši bodovi će se automatski dodati nakon završenog procesa ostvarivanja narudžbe. Kada kupujete u prodavaonici, jednostavno pokažite svoju karticu pripadnika kluba na blagajni, a vaši bodovi će se dodati na vaš račun odmah nakon obavljene kupnje.
Ne zaboravite da se suma bodova mijenja odmah nakon ostvarene narudžbe online ili završene kupnje u trgovini. U slučaju da vaš mobitel prodavaonica nije na mobilnoj mreži, dodjeljivanje bodova može kasniti. Ako se problem nastavlja nakon što ste osvježili prikaz, kontaktirajte našu Korisničku podršku, koja će pomoći razjasniti situaciju.
Da, moguće je deaktivirati kupon tako što ćete ponovno kliknuti na tipku AKTIVAN, koja se vidi na kuponu.
Ne zaboravite da neki proizvodi mogu biti isključeni iz promocije. Popis specijalnih proizvoda pronaći ćete OVDJE
U situaciji kada ste naručili robu online uz uporabu kupona, ali niste uspjeli platiti narudžbu, kontaktirajte našu Korisničku podršku, koja će pomoći razjasniti situaciju.